Są firmy,  które często przeprojektowują swoje modele. Niektóre z nich robią to  niezależnie od lat modelowych - po prostu uznają, że już czas na zmiany i  wprowadzają nową wersję gdzieś tak w... lipcu :) Ale to co wykombinowało Knolly  przechodzi ludzkie pojęcie! Jakiś czas temu, w okolicach Interbike  informowaliśmy Was o nowym modelu - Chilcotin. Ogłosiliśmy specyfikacje i różne  takie. Chilco pojawiło się już nawet w Katalogu Bikeboardu. A tu taki psikus -  chłopaki właśnie przeprojektowali model, którego jeszcze nie wyprodukowali! Mamy  kilka tajnych newsów i uważamy, że wszystkie pomysły są sensowne. Oto  one:
 - Tylna oś sztywna w standardzie X-12 (142x12mm)
- Zmienione łożyskowanie zawieszenia
- Poprawki w orurowaniu ramy: górna i dolna rura z podwójnie kutych profili, obniżona waga rury podsiodłowej. Przeprojektowana główka ramy i tylny trójkąt.
- Mniejsza waga.
- I teraz najlepsze: 160mm skoku (było 150)
Czyż nie warto było  wprowadzić tych kilku zmian? Knolly po raz kolejny pokazuje, że najważniejsze są  detale. Czekamy do końca maja - mniej więcej wtedy nasze testowe Chilcotin  powinno zawitać do Polski.

 
 
 
 
 
 
To jest ta unikalna wartość niszowych firm. Nie uznają kompromisów w drodze do perfekcji.
OdpowiedzUsuńDobrze, że nie wprowadzili zmian już po transporcie :-)
Lukas
albo zrobili jakiegoś babola w pierwotnej wersji i chcieli go szybko naprawić ;-)
OdpowiedzUsuńwygląda idealnie na nasze potrzeby, coś wiadomo w temacie wagi ?
OdpowiedzUsuń27 year-old Database Administrator III Tessa Govan, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Gambling. Took a trip to Pearling and drives a Ford GT40 Prototype. oficjalne zrodlo
OdpowiedzUsuń