No i stało się, co się stać nie miało prawa. Wobec padających z nieba
żab i deszczu meteorytów ze szczerego złota nie byliśmy w stanie wziąc
udziału w Enduro Trophy na naszej ukochanej Czarnej. Shame on us! Ale
mimo naszej nieobecności zaocznie zawalczyliśmy srogo. Wśród dziewczyn
zwyciężyła riderka Bestii - Aga Balcerek na kremowym Mojo Carbon. Na
podium mężczyzn dwa Ibisy Mojo HD - po raz pierwszy Mariusz "Brian"
Bryja musiał uznać wyższość Marcina Motyki. Czujemy, że szykuje się w
tym sezonie Ibisobójcza walka. W ogóle szybka wycieczka na Czarną Górę z
damperem dla Mishy cieszy - narobiło się tych Ibisów w towarzystwie że
hej! Może jeszcze w tym sezonie zrobimy mały zlocik?
Foty by Japek@southbike.pl
poniedziałek, 23 maja 2011
wtorek, 10 maja 2011
Marcin Motyka na Mojo pomyka, że hej!
Dobrze mieć ogarniętych znajomków. Dobrze jak ci znajomkowie radzą sobie w swojej zajawce i jeszcze pomagają nam działać. No i my mamy tak z Marcinem Motyką. Marcin to chłopak który w zeszłym sezonie niebezpiecznie zbliżył się do naszego Briana w Świeradowskiej edycji Enduro Trophy. Domyślacie się zatem, jakie było nasze wesele, gdy Marcin postanowił zanabyć u nas sprzęt na sezon 2011. I oto są efekty. Transakcja zaowocowała pierwszym w Polsce Mojo HD z dwupółką oraz zeszłoweekendowym drugim miejscem Marcina w kluszkowickiej edycji Joy Ride Open Series w kategorii Hobby Full! Czekamy na kolejne rewelacyjne wyniki Macina i jego Mojo - będziemy je uważnie śledzić, Wam radzimy robic to samo.
poniedziałek, 18 kwietnia 2011
Nowy rider w Beastie Armii!
Jak to mówi nasz idol R.B. - "Nie ma opierdalania sjem!" Zatem z wielką radością przedstawiamy Wam nowego rajdejro w sekcji DH Beastie Armii. Do naszej pięknej i gniewnej Sonii Skrzypnik dołącza Adam "Moskit" Moskal. Wspierając go wspieramy lokalny talent - Adam jest znanym w naszej okolicy szrederem z Wielkopolskiego Parku Narodowego. Twórca słynnego BFG (Big Freaking Gap) był oczywiście pierwszym człowiekiem, który odważył się zaliczyć tego 12m stunta. Od 2008r. Adam zasuwa po polskich trasach DH. W sezonie 2010. zajmował czołowe miejsca w serii Diverse Downhill Contest w kategorii Hobby Full, co zakończyło się 1. miejscem w generalce. W tym sezonie, już z licencją, będzie srogo straszył zawodników z licencjonowanej czołówki. Z wielką radością witamy Adama w szeregach Beastie Armii, w naszych barakach nowy zawodnik zajmie się promowaniem marek Chromag i Straitline oraz miażdżeniem konkurencji :). Zatem do boju!
czwartek, 14 kwietnia 2011
Nowy Ibis już jest!
No i nadejszło Sea Otter Classic. A wraz z nim rynkowe nowości. Ibis postanowił uświetnić swoje 30te urodziny aż dwoma nowymi modelami, a jeden z nich właśnie zaprezentowano. Spekulacjom nie było końca. "The 14. April bike" miał być lekkim fullem do XC, lekkim fullem do DH, lekkim fullem na kołach 650b. No i tradycyjnie wyszło pudło! Ibis wykorzystał kwietniowe przebudzenie branży do zaprezentowania nowej wersji Mojo SL - nazwanej dość sprytnie SL-R. Nowy rower przypomina naszego kochanego HDka, jest lżejszy od protoplasty SLa, ma całe mnóstwo współczesnych bajerów. Oto one:
- Słodziutka waga ramy z damperem - 2230g w rozmiarze L.
- Konstrukcja oparta na doświadczeniach z Mojo HD - sprzęt ma 80-90% sztywności mocniejszego brata.
-
Główka Tapered – mało kto obecnie omija to rozwiązanie.
-
Kąt główki pozostaje na poziomie 69st – tu bez zmian, ale dzięki Cane Creek Angleset można zejść do 67.5st.
-
Bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki Shimano – koniec rozkminki z montowaniem zmieniarki.
-
Tylna oś w standardzie 12x142 – sztywna i praktyczna, tylne haki mają przetłoczenia, więc piasta nie "przeleci" przez otwory podczas montowania koła.
-
Tylny hamulec w standardzie Post-Mount – mocowanie wykonane z karbonu.
-
Mufa suportu w standardzie BB92 – lekkie i sztywne rozwiązanie wyjątkowo łatwe do wykonania z karbonu.
czwartek, 24 marca 2011
Ci z Knolly mają z głową!
Są firmy, które często przeprojektowują swoje modele. Niektóre z nich robią to niezależnie od lat modelowych - po prostu uznają, że już czas na zmiany i wprowadzają nową wersję gdzieś tak w... lipcu :) Ale to co wykombinowało Knolly przechodzi ludzkie pojęcie! Jakiś czas temu, w okolicach Interbike informowaliśmy Was o nowym modelu - Chilcotin. Ogłosiliśmy specyfikacje i różne takie. Chilco pojawiło się już nawet w Katalogu Bikeboardu. A tu taki psikus - chłopaki właśnie przeprojektowali model, którego jeszcze nie wyprodukowali! Mamy kilka tajnych newsów i uważamy, że wszystkie pomysły są sensowne. Oto one:
- Tylna oś sztywna w standardzie X-12 (142x12mm)
- Zmienione łożyskowanie zawieszenia
- Poprawki w orurowaniu ramy: górna i dolna rura z podwójnie kutych profili, obniżona waga rury podsiodłowej. Przeprojektowana główka ramy i tylny trójkąt.
- Mniejsza waga.
- I teraz najlepsze: 160mm skoku (było 150)
Czyż nie warto było wprowadzić tych kilku zmian? Knolly po raz kolejny pokazuje, że najważniejsze są detale. Czekamy do końca maja - mniej więcej wtedy nasze testowe Chilcotin powinno zawitać do Polski.
czwartek, 10 lutego 2011
Piękne i Beastie Armia
W Beastie Bikes wierzymy w siłę kobiet. Dlatego postanowiliśmy mocno wspierać twarde babki co to nie boją się kamlotów i błota. Czas zatem jechać z nowościami z koszarów Beastie Armii:
Z nadejściem nowego miesiąca powitaliśmy nowy numer miesięcznika TopGear, w którym przeczytacie o wielkiej akcji z naszym udziałem - jest to Top Gear Snow Challenge. Wyścig ten odbył się na Czarnej Górze w połowie stycznia, a do walki z nartami, snowboardem, snowmobilem, motorem, samochodem i... ratrakiem rzuciliśmy naszą nową zdobycz. Jest młoda. Jest piękna. Jest ostra jak brzytwa i głodna rywalizacji. A jej imię to Sonia! Sonia Skrzypnik, bo o niej mowa, to młoda riderka z Bytomia. Mimo młodego wieku zdążyła już zdrowo namieszać na scenie DH/FR. Mówią, że nie boi się żadnej hopy a dropy zalicza siedząc tyłem do kierownicy. Powiadają, że jeździ lepiej od niejednego faceta rywalizującego w polskim zjeździe. Można usłyszeć, że ma mocny uścisk i lotną pięść, a nie jeden śmiałek jadł dzięki niej przez rurkę... To ona, a my wiemy, że już niedługo konkretnie i bez litości dla nikogo pokaże, co potrafi - dokona tego na swoim nowym sprzęcie, Chromagu Stylus, którego przygotowaliśmy specjalnie dla niej.

Nasza druga Riderka Bestii zasłynęła w zeszłym roku jako piękny polski akcent w imprezie Urge Training Camp. Nasza reprezentantka godnie walczyła o udział w imprezie głównej i była jedną z barwniejszych postaci eliminacji. Agnieszka Balcerek miażdżyła także konkurencję podczas zeszłorocznych edycji Enduro Trophy - w tym roku planuje kontynuować tą tradycję. Aga to twarda góralka spod Szrenicy, szybka jak strzała i spływająca w dół singli jak górski potok. Niejeden ostry zawodnik zaliczył opad szczęki podziwiając jej pełny gracji i lekkości styl. Jej rywalki z tras Enduro Trophy bez skutku życzyły jej połamania szprych - Agnieszka potrafiła złoić niejednego faceta. Aga od zeszłego roku dosiada Ibisa Mojo, teraz zaś będzie walczyć o kolejne trofea również w charakterystycznej pomarańczowej koszulce Beastie Armii. Czekamy na rozwój zdarzeń - o wszystkich osiągnięciach i ciekawych wyprawach Agi będziemy Was informować na bieżąco!

To nie wszystkie newsy z naszej bazy. Już niedługo zaprezentujemy dwóch tęgich chłopów, którzy dołączą do Automatycznego Briana w męskiej sekcji Beastie Armii. Czekajcie na kolejne niusy!
czwartek, 3 lutego 2011
Nasza nowa testówka... poniekąd :)
Mamy dla Was dobrą wiadomość. Nie możemy jej niestety na razie wyjawić -
musicie poczekac do następnego tygodnia. Ale informacja Was zaskoczy, to na
pewno. Póki co pokazujemy rower, który ostatniemi czasy ubogacił naszą
stajenkę pegazów - już wkrótce będzie ostro, ekhm, testowany... Póki co, dig in!
musicie poczekac do następnego tygodnia. Ale informacja Was zaskoczy, to na
pewno. Póki co pokazujemy rower, który ostatniemi czasy ubogacił naszą
stajenkę pegazów - już wkrótce będzie ostro, ekhm, testowany... Póki co, dig in!
Subskrybuj:
Posty (Atom)